9 januari vervolg - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Klaas Tanja - WaarBenJij.nu 9 januari vervolg - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Klaas Tanja - WaarBenJij.nu

9 januari vervolg

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas

08 Januari 2010 | Australië, Melbourne

We zijn in Melboure Schiet niet echt op vlucht van een uur en daarna weer anderhalf uur wachten voor de vlucht naar Hongkong. Het is nu in Nederland half vijf in de nacht van donderdag naar vrijdag. Wij zijn begonnen met reizen donderdagavond rond 23 uur. Zaterdag 6.20 zijn we er. Wat een tocht!
Eerste deel ging direct niet lekker. Vlakbij ons zat een neger die vreselijk naar zweet stonk, gelukkig zie ik hem is nu niet meer. Mijn stoel werkte niet goed, komt nu een monteur naar kijken hebben ze belooft. Voor de rest is iedereen vrolijk en nog goed gemutst. Gaan nu een lichte lunch gebruiken. Tot ziens in Hongkong.

  • 08 Januari 2010 - 07:13

    Linda:

    Jullie een goeie terugreis toegewenst en tot volgende week.

    Groetjes van Linda

  • 08 Januari 2010 - 08:02

    Helma:

    Maak jullie borst maar nat het was vannacht -10!
    nu(9.00) -4.
    ze schaatsen in het egboetswater!
    goede reis verder en tot morgen!

  • 08 Januari 2010 - 08:22

    Jurjen En Greet:

    Hallo \,
    als jullie dit lezen zitten jullie waarschijnlijk in Hong-kong,hoop dat de reis verder naar nederland voorspoedig verloopt,Hier word zaterdag veel sneeuw en wind verwacht(dhr P Paulesma)Het zou toch een stunt wezen dat je na duizenden kilometers reizen niet zou kunnen landen in je thuisland
    hahahahahaha

  • 08 Januari 2010 - 10:42

    Anneke:

    Hoi lieve schatten,

    Op weg naar huis. Ik zal blij zijn als jullie weer heel in Midwoud zijn. Hopelijk is de verwarming in huis al een graadje hoger gezet. Ik had graag wat in huis voor jullie willen neerzetten zodat je bijvoorbeeld niet direct om boodschappen hoef te gaan maar ik heb geen sleutel en weet ook niet welke buren deze wel heeft.
    Als jullie landen in Nederland, wat ik hoop gezien de weerverwachtingen, dan zal het erg koud zijn. Harde Oostenwind dus de gevoelstemperatuur is nog lager. In de loop van zaterdag wordt er opnieuw veel sneeuw verwacht. Ik hoop zaterdagavond/nacht het ZMC te kunnen bereiken.
    Lieve allevier, ik kijk uit naar jullie thuiskomst.
    Een hele goede reis vanuit Hong Kong.

    Liefs,
    Anneke

  • 08 Januari 2010 - 13:22

    Bianca :

    Allemaal een hele goede reis toegewenst. We hopen dat er dikke jassen voor jullie klaar liggen op schiphol want dat hebben jullie zeker nodig. Bokkoud hier.

    groetjes Bianca en Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2010

10 januari

09 Januari 2010

9 januari

08 Januari 2010

9 januari vervolg

08 Januari 2010

9 januari

07 Januari 2010

7 januari vervolg
Klaas

Actief sinds 25 Okt. 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 17524

Voorgaande reizen:

10 December 2009 - 10 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: