9 januari - Reisverslag uit Peking, China van Klaas Tanja - WaarBenJij.nu 9 januari - Reisverslag uit Peking, China van Klaas Tanja - WaarBenJij.nu

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas

09 Januari 2010 | China, Peking

Als ik dit schrijf is het bij jullie 15.30, in Hongkong is het 22.30 en in Australië is 1 uur in de nacht. We zijn dan ook een beetje slaperig.
Vlucht ging goed, geen zwetende mensen meer in de buurt. Nu weer 2 uur wachten en dan vliegen we naar Schiphol. We proberen zolang mogelijk wakker te blijven om in het Nederlandse ritme te komen
Jitske is nu met Famke op zoek naar een informatiebalie, onze vlucht wordt wel aangekondigd maar zonder gate nummer, beetje raar als dat maar niet wijst op een canceling. We zullen zien, als alles goed gaat is het volgende bericht vanuit Nederland. We landen morgenochtend om 6.20 in de zomerkleding. Moet kunnen want we worden opgehaald door een taxi. Zal vast een kachel inzitten. Tot Morgen

• 08 Januari 2010 - 17:25

Jurjen En Greet:

fam Tanja,
    Oant moarn,we hopen als jullie dit lezen weer lekker in jullie eigen huis zitten.
    ps Klaas ik neem aan dat je je verjaardeg gewoon zondag thuis viert?