10 januari - Reisverslag uit Midwoud, Nederland van Klaas Tanja - WaarBenJij.nu 10 januari - Reisverslag uit Midwoud, Nederland van Klaas Tanja - WaarBenJij.nu

10 januari

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas

10 Januari 2010 | Nederland, Midwoud

En daar zijn we dan, thuis. Een onwerkelijk landschap een gure wind,welkom. Vlucht vanuit Hongkong ging soepel, wel lang 12 uur in de lucht maar geen vertraging of andere narigheid. Zoals beloofd zijn de laatste foto's online gezet inclusief de dolfijnen zwemtocht foto's
We gaan nu boodschappen doen want volgens het KNMI gaan er doden vallen als we vanmiddag nog een poging wagen. De betutteling, moet weer even wennen

Nogmaals een ieder hartelijk dank voor de vele reacties die online zijn gezet, elke ochtend tijdens het ontbijt gingen we ze doornemen met zijn allen. Erg leuk om telkens wat te horen uit Nederland, geeft ook het idee dat we de verslagen en foto's niet voor niks plaatsen.

  • 09 Januari 2010 - 08:16

    Hinke:

    Kom net thuis uit de nachtdienst en zie dat jullie weer veilig thuis zijn in een super guur en koud Nederland. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Maar even lekker "koese", zou ik zeggen onder een dik dekbed. Hier sneeuwt het.
    Geweldige foto's van de dolfijnen. Zal jullie reisbelevenissen missen.

  • 09 Januari 2010 - 10:20

    Greet En Jurjen:

    WELKOM THUIS

  • 09 Januari 2010 - 12:51

    Henk:

    Hoi allemaal.

    Goed te weten dat jullie
    gezond en wel weer thuis zijn. Heb miet op al je verslagen gereageerd maar heb wel alles gelezen en de fot's gekeken. Was hartstikke leuk om te weten en te zien wat jullie beleefd hebben. Volgens mij kun je wel reisverslagever worden Klaas.

    Groeten,
    Henk

  • 09 Januari 2010 - 12:59

    Astrid:

    Welkom Thuis
    Blij jullie weer veilig op de ganzehof te hebben.
    We hebben Jelle net gesproken en wat verhalen aangehoord met een woord GEWELDIG..... Jelle is met Niels het ijs aan het verkenen dat is weer wat anders als de ZON.

    gr fam Doodeman


  • 09 Januari 2010 - 20:03

    Anneke:

    WELKOM THUIS IN MIDWOUD !!

    Wat heb ik genoten van jullie verslagen en foto's. Ik hoop op korte termijn jullie te zien en te spreken. Momenteel is het nog bij sms-en gebleven en nu dit mailtje. Ik had gelijk wel even willen komen maar realiseerde me natuurlijk dat jullie eerst wilde slapen en bijkomen van de lange reis. Ik heb nu nachtdienst tot maandag. Ik wil wel even bellen maar weet niet zo goed hoe jullie ritme nu is. Misschien zondagavond.

    Dus tot snel.
    Knuffel, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Midwoud

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2010

10 januari

09 Januari 2010

9 januari

08 Januari 2010

9 januari vervolg

08 Januari 2010

9 januari

07 Januari 2010

7 januari vervolg
Klaas

Actief sinds 25 Okt. 2009
Verslag gelezen: 1347
Totaal aantal bezoekers 17519

Voorgaande reizen:

10 December 2009 - 10 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: